Mezoterapi Fethiye, Muğla, Marmaris

Mezoterapi Fethiye, cildin doğal iyileşme süreçlerinde kullandığı özel maddeleri direkt olarak vulvaya, cilde, vajinal mukozaya ulaştırmak için yapılan uygulamadır. Bu uygulama ameliyatsız bir şekilde yapılır ve özellikle de cildin kendi kendisini yenilemesine fırsat tanıdığı için doğal bir uygulama olarak bilinmektedir. Yazımızın devamında ‘’Mezoterapi nasıl yapılır?’’, ‘’Mezoterapi ne kadar sürer?’’, ‘’Mezoterapi neden yapılır?’’ ve ‘’Mezoterapinin faydaları nelerdir?’’ gibi merak edilen sorulara yanıt vereceğiz. Fethiye mezoterapi uygulaması hakkında detaylı bilgi almak için yazımızın devamını inceleyebilirsiniz.

Mezoterapi Nedir?

Mezoterapi uygulaması vulvar cildin ve vajinal mukozanın canlanması ve yenilenmesi için yapılan, cildin ve vajinanın nem dengesini kurmasına da yardımcı olan bir uygulamadır. Bu uygulama sırasında mezoterapi sıvısı veya mezoterapi serumu olarak bilinen sıvı kullanılır. Bahsi geçen sıvının içerisinde onlarca farklı aminoasit, protein, hyalüronik asit, vitamin ve mineral bulunur. Bu maddeler, cildin kendisini yenilemek için ihtiyaç duyduğu yapılardır. Mezoterapi ile cilde direkt olarak aktarılabilirler.

Mezoterapi Neden Yapılır?

Mezoterapi uygulaması, vulvar cildin yenilenme, sıkılaşma ve gençleşme sürecine katkı sağlamak, vajinal sıkılaşma ve gençleşme için, kuruluk gidermek için, kronik vajinal akıntıların giderilmesi için vulvar cildi canlandırmak amacıyla yapılır.  Mezoterapi uygulaması sayesinde cilt, mukoza, vajen dokusu, ihtiyaç duyduğu özel maddelere kolay bir şekilde erişebilir.

Mezoterapi Kime Yapılır?

Mezoterapi uygulaması genellikle cilt yenilenmesi ve cilt gençleşmesi için cerrahi işlemlere başvurmak istemeyen bireylere tavsiye edilir. Aynı şekilde bu uygulama sırasında kimyasal bir ilaca başvurulmadığı için doğal bir uygulama arayan bireyler tarafından da tercih edilir. Mezoterapi uygulaması için 18 yaşından büyük olmak gerekir.

Mezoterapinin Avantajları Nelerdir?

Mezoterapinin faydaları ve avantajları şu şekilde sıralanabilir:

• Elastin sentezini hızlandırır ve cildin esnekliğini arttırır.
  • Kolajen sentezine yardımcı olarak cildin yenilenme mekanizmalarına katkı sağlar.
  • Cildin ve mukozanın ve vajinanın genç ve canlı bir görünüm edinmesine yardımcı olur.
  • Cildin ve mukozanın ve vajinanın nem dengesini korur.
  • Vajinal sıkılaşma ve gençleşme sürecine katkı sağlar,
  • Vajinal kuruluk giderilebilir
  • Kronik vajinal akıntılar giderilebilir
  • Cerrahi işlem içermediği için riskli anestezi uygulamalarına gerek yoktur.
  • Hızlı bir uygulamadır.
  • Etkileri uzun süre devam eder.
  • Uygulamadan hemen sonra eve dönülebilir. Hastanede kalınmasına gerek duyulmaz.
  • İstenildiğinde tekrarlanabilir.

Mezoterapinin yararları ve avantajları bu şekilde sıralanabilmektedir.

Mezoterapi Riskli Mi?

Mezoterapi uygulaması tehlikeli bir süreç veya işlem içermez. Enjeksiyon işlemleri ile, son derece konforlu bir şekilde yapılan bu uygulama sırasında minimal komplikasyonlar meydana gelebilir. Bu komplikasyonların başında da cilt bölgesinde hafif kızarıklıklar oluşması yer alır. Bu kızarıklıkların çoğu zaman gün içerisinde, en geç ise 2 gün içerisinde tamamen kaybolacağını unutmamak gerekir.

Mezoterapi Kalıcı Mı?

Mezoterapi ile cilde, mukozaya ve vajinaya verilen maddeler kalıcı değildir, bununla birlikte bu maddeler sayesinde meydana gelen cilt iyileşmesi ve gençleşmesi uzun süre devam edebilir. Elbette cilt, mukoza ve vajen mezoterapi sonrasında yeniden yıpranabilir. Bu yüzden de mezoterapi uygulamasının belli aralıklarla yenilenmesi tavsiye edilir.

Mezoterapi Tekrarlanabilir Mi?

Mezoterapi, belli aralıklarla tekrarlanabilen ve hatta tekrarlanması tavsiye edilen bir uygulamadır. Bu uygulama sayesinde cilt, mukoza ve vajene verilen maddeler, dokular tarafından aktif olarak kullanılır. Dolayısıyla da zaman içerisinde tükenirler. Uygulamanın tekrarlanması ile birlikte aynı faydalı maddeler cilde, mukozaya vajene yeniden kazandırılabilir.

Mezoterapi Ne Kadar Sürer?

Mezoterapi uygulaması, basit enjeksiyon işlemleri ile yapıldığı için kısa sürede tamamlanır. Uygulama genellikle 15 dakikada bitmiş olur. Ancak elbette uygulama bölgesinin genişliği ve uygulama bölgesinin sayısı gibi faktörler bu sürede değişimlere neden olabilir. Doktorunuz konu hakkında sizi bilgilendirecektir.

Mezoterapi Nasıl Yapılır?

Mezoterapi uygulamaları genel olarak iki farklı yöntem kullanılarak yapılmaktadır. Her iki yöntemde de uygulamanın hazırlık süreci aynıdır. Hazırlık süreci kapsamında ilk olarak ilgili cilt, mukoza bölgesine topikal anestezi kremi uygulanmaktadır. Böylece bölgede enjeksiyon işlemlerine bağlı hissedilebilecek ağrı hissi ortadan kaldırılmaktadır. Hazırlık işlemi tamamlandıktan sonra ise uygulama aşamasına geçilmektedir.

Mikroenjeksiyon yöntemi ile mezoterapi, özel mikroenjeksiyon araçları ile yapılmaktadır. Bu uygulama sırasında; faydalarından ve içeriğinden bahsetmiş olduğumuz mezoterapi sıvısı, cilt, mukoza yüzeyine açılan mikro deliklerden cilde aktarılmaktadır. Böylece cildin, mukozanın , vajinanın bu sıvıyı emmesi ve çeşitli biyolojik mekanizmalarında kullanması sağlanmaktadır.

Enjeksiyon ile mezoterapi uygulamasında ise mezoterapi sıvısı direkt olarak cildin ilgili katmanına, özel enjeksiyon işlemleri ile verilmektedir. Bu uygulama özellikle de belli başlı vücut bölgeleri için idealdir.

Mezoterapi uygulaması sonrasında hastalar uygulamadan hemen sonra muayenehaneden veya klinikten ayrılabilirler. Evlerine dönmeleri, iş hayatlarına veya sosyal yaşamlarına devam etmeleri mümkündür. Bununla birlikte bir gün boyunca bölgeye su temas ettirmeleri önerilmez. Aynı şekilde bölgeye masaj yapmamaları önerilir. Uygulamadan sonra hedef bölgede hafif bir kızarıklık meydana gelmesi çok normaldir. Bu komplikasyon geçicidir.

Fethiye Mezoterapi Fiyatları 2024

Fethiye mezoterapi fiyatları, uygulamanın detaylarına ve benzer etmenlere göre kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.