Lazerle Menopoz Tedavisi Fethiye, Muğla, Marmaris

Lazerle menopoz tedavisi Fethiye, menopozun yol açtığı şikayetleri gidermek ve bireyin cinsel yaşamının daha işlevsel olmasını sağlamak amacıyla yapılan uygulamadır. Bu uygulama sayesinde vajinadaki hafif dereceli genişleme, vajinal kuruluk ve cinsel isteksizlik gibi sorunlar giderilebilir. Yazımızın devamında ‘’Lazerle menopoz tedavisi nasıl yapılır?’’, ‘’Lazerle menopoz tedavisi ne kadar sürer?’’, ‘’Lazerle menopoz tedavisi nedir?’’ ve ‘’Lazerle menopoz tedavisi neden yapılır?’’ gibi merak edilen sorulara yanıt vereceğiz. Fethiye lazerle menopoz tedavisi hakkında detaylı bilgi almak için yazımızın devamını inceleyebilirsiniz.

Lazerle Menopoz Tedavisi Nedir?

Lazerle menopoz tedavisi, menopoz döneminde olan kadınlara uygulanan ve menopozun yol açtığı bazı şikayetlerin giderilmesi için yapılan özel bir uygulamadır. Bu uygulama sayesinde vajinal dokuların kendi kendilerini onarma yeteneği aktifleştirilebilir. Böylece ilerleyen yaş ve menopoz nedeniyle meydana gelen doku yıpranması giderilebilir.

Lazerle Menopoz Tedavisi Neden Yapılır?

Lazerle menopoz tedavisi, vajinal dokuların daha fazla elastin ve kolajen sentezlemesini sağlamak, dolayısıyla da onarılma ve gençleşme süreçlerini desteklemek amacıyla yapılır. Bu uygulamanın ikincil amaçları arasında vajinayı daraltmak, vajinal kuruluğu sonlandırmak ve bireyin cinsel ilişkilerden daha fazla haz almasını sağlamak gibi etmenler yer alır.

Lazerle Menopoz Tedavisi Kimlere Önerilir?

Lazerle menopoz tedavisi, menopoz nedeniyle cinsel yaşamında sorunlar yaşayan kadınlara önerilmektedir. Cinsel yaşam hem erkekler hem de kadınlar için son derece önemlidir. Bununla birlikte menopoza giren kadınlarda vajinal kuruluk ve dolayısıyla da ağrılı cinsel ilişki sorunu ortaya çıkabilir. Buna bağlı olarak birey cinsel ilişkilere girmek istemeyebilir, cinsel isteksizlik sorunu deneyimleyebilir. Aynı şekilde orgazm olmakta da zorlanabilir. Bu gibi sorunlar yaşayan bireylere lazerle menopoz tedavisi önerilir.

Menopoz Belirtileri Nelerdir?

Menopoz belirtileri arasında şunlar yer alır:

• Vajinal kuruluk.
  • Cinsel isteksizlik.
  • Ateş basmaları.
  • Terlemeler.
  • Sinirlilik hali.
  • Uykuya dalmakta zorlanmak.
  • İştah değişimleri.
  • Adet kanamasının sonlanması.
  • Cinsel ilişki sırasında ağrı.
  • Orgazm olmakta zorluk çekmek.

Menopoz belirtileri bu şekilde sıralanabilir. Menopoz belirtilerinin ve belirtilerin şiddetlerinin kişiden kişiye önemli ölçüde değişiklik gösterebileceği unutulmamalıdır.

Lazerle Menopoz Tedavisi Tehlikeli Mi?

Lazerle menopoz tedavisi tehlikeli bir işlem içermez. Bu uygulama cerrahi işlemler, genel anestezi gibi komplikasyonlu uygulamalar veya dikiş işlemleri içermemektedir. Bu yüzden de yan etkileri oldukça sınırlıdır. Yine de hastalar uygulama sırasında vajina içerisinde hafif bir ısı artışı hissedebilirler. Bu his uygulama sonrasında da bir süre devam edebilir. Ancak bu gibi komplikasyonların geçici olduğunu unutmamak gerekir.

Lazerle Menopoz Tedavisi Kaç Seans Sürer?

Lazerle menopoz tedavisi, bireyin deneyimlediği menopoz belirtilerinin şiddetine göre farklı seans sayılarında tamamlanabilir. Bazı hastalar için 1 seanslık uygulama yeterli olabilir. Bazılarında ise seans sayısı 3’e kadar ulaşabilir. Seans sayısını etkileyen en önemli etmen, vajinal dokulardaki yıpranman boyutu ve hastanın deneyimlediği şikayetlerin şiddetidir.

Lazerle Menopoz Tedavisi Ne Kadar Sürer?

Lazerle menopoz tedavisi, tüm lazer uygulamaları gibi kısa sürelidir. Bu uygulama genellikle 30 dakika içerisinde tamamlanmaktadır. Bazen daha kısa sürebilir veya duruma göre doktor, seansın uzamasına karar verebilir. Tedavi öncesinde doktor bu gibi detayları tamamen hastanın ihtiyaçlarına ve taleplerine göre planlayacaktır, sonrasında da hastasını lazerle menopoz tedavisinin detayları hakkında bilgilendirecektir.

Lazerle Menopoz Tedavisi Nasıl Yapılır?

Lazerle menopoz tedavisi, oldukça konforlu bir uygulamadır. Bu uygulama sırasında ilk olarak hastaya özel bir kıyafet giydirilir ve uygulama için uygun bir pozisyon verilir. Daha sonra ise genital bölge temizlenir. Böylece lazer tedavisinin hazırlık süreci tamamlanmış olur.

Lazerle menopoz tedavisi sırasında vajina içerisine özel bir lazer probu yerleştirilmektedir. Bu probun boyutu değişiklik gösterebilmekle birlikte 15 santimetre civarındadır. Vajina içerisine yerleştirilmeden önce lazer probuna kayganlaştırıcı sürülmektedir. Böylece bir uygulama sırasında ağrı hissetmemektedir. Daha sonra ise doktor, lazer cihazından çeşitli ayarlamalar yapmaktadır ve probdan vajinal dokulara lazer atışları gerçekleştirmektedir. Uygulama sonrasında hastalar evlerine dönebilirler. Hastanede kalmalarına gerek yoktur. İsteyen hastalar iş hayatlarına veya sosyal yaşamlarına da devam edebilirler. Bununla birlikte birkaç gün boyunca cinsel ilişkiye girmeleri tavsiye edilmez. Bunun haricinde iyileşme süreci boyunca başka bir sınırlandırmaya dikkat etmeye gerek yoktur. Doktorları, uygulama sonrasında bu gibi konular hakkında hastaları detaylı olarak bilgilendireceklerdir.

Fethiye Lazerle Menopoz Tedavisi Fiyatları 2024

Fethiye lazerle menopoz tedavisi fiyatları, uygulamanın detaylarına ve benzer etmenlere göre kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.