Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Fethiye, Muğla, Marmaris

Lazerle idrar kaçırma tedavisi Fethiye, pelvik dokuların iyileşme sürecini aktifleştirmek, idrar torbasının konumunu korumasını sağlamak ve idrar kaçırma sorununu gidermek için yapılan tedavidir. Yazımızın devamında ‘’Lazerle idrar kaçırma tedavisi ne kadar sürer?’’, ‘’Lazerle idrar kaçırma tedavisi nasıl yapılır?’’, ‘’Lazerle idrar kaçırma tedavisi sonrası iyileşme süreci nasıldır?’’ ve ‘’Lazerle idrar kaçırma tedavisi neden yapılır?’’ gibi merak edilen sorulara yanıt vereceğiz. Fethiye lazerle idrar kaçırma tedavisi hakkında detaylı bilgi almak için yazımızın devamını inceleyebilirsiniz.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Nedir?

Lazerle idrar kaçırma tedavisi, vajina ve pelvik bölgede bulunan dokuların onarılması; bölgedeki kolajen ve elastin sentezinin hızlanması için yapılan uygulamadır. Böylece pelvik dokular kendi kendilerine, hızlı bir şekilde iyileşebilir ve idrar kaçırma sorunu giderilebilir.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Neden Yapılır?

Lazerle idrar kaçırma tedavisi, hafif ve orta ölçekli idrar kaçırma vakalarını tedavi etmek, bireyin yaşam kalitesini arttırmak için yapılır. İdrar kaçırma sorununu gidermek için pek çok farklı uygulamaya başvurulur. Bu uygulamaların önemli bir kısmı cerrahi ile yapılır. Bununla birlikte bazı bireyler cerrahi işlemler için uygun değildirler veya bu işlemleri yaptırmayı tercih etmeyebilirler. Bu durumda lazerle idrar kaçırma tedavisi sayesinde bahsi geçen sorundan kurtulabilirler.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Kimlere Yapılır?

Lazerle idrar kaçırma tedavisi, henüz fazla ilerlememiş olan idrar kaçırma sorununa sahip bireylere önerilmektedir. Aynı şekilde cerrahi tedavilere uygun olmayan bireylere de tavsiye edilmektedir. Lazerle idrar kaçırma tedavisi cerrahisiz yapıldığı için ve iyileşme süreci kısa olduğu için; yoğun bir çalışma ve sosyal hayatı olan kadınlar tarafından yaygın bir şekilde tercih edilmektedir.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisinin Avantajları Nelerdir?

Lazerle idrar kaçırma tedavisinin avantajları arasında şunlar yer alır:

• Ağrısız bir uygulamadır.
  • Cerrahi işlem içermez.
  • Cerrahi işlem içermediği için iyileşme süreci konforlu, kısa ve hızlıdır.
  • Anestezi uygulaması gerektirmez.
  • Yan etkileri son derece sınırlıdır.
  • Vajinal dokuların kendi kendine iyileşmesine olanak sağlar.
  • Hastane yatışı gerektirmez.
  • Dikiş izi bırakmaz.

Lazerle idrar kaçırma tedavisinin avantajları bu şekilde sıralanabilir.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Tehlikeli Mi?

Lazerle idrar kaçırma tedavisi tehlikeli bir uygulama değildir. Bu uygulamanın herhangi bir cerrahi işlem, anestezi riski veya benzeri bir süreç içermediğini unutmamak gerekir. Dolayısıyla da lazerle idrar kaçırma tedavisi sırasında ciddi komplikasyonlar ortaya çıkmaz. Bununla birlikte birey, vajina bölgesinde uygulamaya bağlı olarak hafif bir sıcaklık artışı deneyimleyebilir.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Ne Kadar Sürer?

Lazerle idrar kaçırma tedavisi, genellikle 20 ila 30 dakika kadar süren seanslar halinde yapılmaktadır. Bununla birlikte seans süreleri, bölgedeki yıpranmanın boyutuna ve kullanılan özel tekniklere göre kişiden kişiye değişiklik gösterebilmektedir. Lazerle idrar kaçırma tedavisi kapsamında genellikle 3 seanslık bir işlem yapılmaktadır. Her seansın arasında 4 ila 6 haftalık bir iyileşme süreci bulunmaktadır. Bununla birlikte eğer bölgedeki doku hasarı fazla ise bahsi geçen seans sayısı artabilmektedir.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Nasıl Yapılır?

Lazerle idrar kaçırma tedavisi, diğer tüm lazer uygulamaları gibi cerrahi içermeden, konforlu bir şekilde yapılmaktadır. Bu uygulama ağrı hissine neden olmadığı için anestezi işlemine gerek kalmamaktadır. Uygulamanın ilk aşamasında gerekli hazırlıklar tamamlanır. Hastaya uygun bir pozisyon verilir. Sonrasında da hastanın vajina bölgesinde lazer probu yerleştirilir. Daha sonra ise doktor, bölgedeki kas ve bağ dokularını hedef alacak şekilde lazer dozu ayarlaması yapar. Son olarak da lazer probundan vajinal dokulara ve pelvik dokulara lazer atışı yapılır. Böylece bölgedeki iyileşme ve yenilenme mekanizmaları aktif hale getirilir.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Sonrası İyileşme Süreci Nasıldır?

Lazerle idrar kaçırma tedavisi sonrası bireyler aynı gün klinikten veya muayenehaneden ayrılabilir ve evlerine dönebilirler. Bu uygulama sonrasında hastanın gününü hastanede geçirmesine gerek yoktur. Lazerle idrar kaçırma tedavisi sonrasında genital bölgede hafif bir hassasiyet hissedilebilir. Bu his yaklaşık 2 – 3 gün içerisinde kendiliğinden geçecektir. Lazerle idrar kaçırma tedavisi sonrasında hastaya yaklaşık 1 hafta boyunca cinsel ilişkiye girmemesi tavsiye edilir. Sonrasında ise doktorunun önerileri doğrultusunda bu sınırlandırmayı sonlandırabilir. Lazerle idrar kaçırma tedavisi sonrasında herhangi bir ilaç kullanımına gerek yoktur, hasta tedaviden sonraki gün gündelik yaşamına kaldığı yerden devam edebilir.

Fethiye Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Fiyatları 2024

Fethiye lazerle idrar kaçırma tedavisi fiyatları, uygulamanın detaylarına ve benzer etmenlere göre kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.